вторник, 23 юни 2009 г.

Bezplatno c Chris Anderson

Chris Anderson(роден 1961 г.) е главен редактор на едно от любимите ми списания: Wired, което печели National Magazine Awards под негово ръководство.
Неговата най-нова книга, "Гратис: Бъдещето на крайната цена" получих в аудио формат, безплатно от iTunes, в резултат на модерната маркетингова къмпаниа на автора. Започнах да я чета/слушам в 30те минути на път за работа и ми беше трудно да сваля слушалките. Идеята не е нова в историята на човечеството и Андерсън разглежда възникването и развитието на ценови модели, които предоставят продукти и услуги на клиентите безплатно. Безплатно или Гратис, има ли безплатен обяд и историята зад тези думи, безплатен ли е Google, как Жилет завладя пазара, какво е по-доброто от безплатно са само част от въпросите, които занимават автора.

Книгата е публикувана на 7 юли, 2009 г., от Hyperion, в сянката на скандал за плагиатство и може да намерите в Amazon, които пишат:
"В своят революционeн бестселър, "Дългата Опашка", Крис Андерсън демонстрира как онлайн пазарa създава пазарни ниши и позволява на продукти и потребители да се свързват по начин, който никога не е бил възможен преди. Сега, в "Гратис", той предоставя убедителни аргументи, че в много случаи фирмите печелят повече от предоставяне на продукти безплатно, отколкото ако ги продават. Далеч повече от рекламен трик, "Гратис" е бизнес стратегия, която може да бъде от съществено значение за оцеляване на компанията."

Blagodarenie na naprednichavata marketingova kampania i Google books, "Gratis" mojete da chetete za ogranichen period i tuk:



ili da izteglite bezplatno v mp3 format ot Hyperion

Няма коментари:

Публикуване на коментар